Příběhy našich zákazníků
Máme radost, když se z našich zákazníků stanou dlouhodobí spokojení partneři.
Přečtěte si, jak se nám podařilo splnit náročné požadavky některých z nich.

Jak jsme ušetřili ORESI 400 000 Kč ročně
Hlavní požadavky? Spolehlivost a kvalita
Česká firma s dlouhou tradicí, kvalitními produkty a osobitým přístupem k zákazníkům – to je Oresi s.r.o., specialista na návrhy a realizace kuchyní na míru. Ve svých více jak 60 prodejnách po celém Česku vytisknou každý den tisíce barevných stránek s návrhy kuchyní pro své zákazníky. Pro Oresi je spolehlivý tisk ve věrohodném barevném provedení naprosto zásadní. Jedině tak mohou svým zákazníkům přenést jejich přání do kvalitní grafické podoby.
Číst celou studii
Kdo si počká, ten se dočká
V ABEL-Computer jsme se rozhodli navázat spolupráci s Oresi s.r.o. už v roce 2008 – tehdy jsme ale neuspěli. I přes slibný start komunikace zůstala tenkrát společnost Oresi u původního dodavatele, který jim nabídl lepší ceny. Obchodní tým ABELu se rozhodl o 3 roky později zkusit štěstí znovu. A kdo si počká, ten se dočká – spolupráce se v roce 2011 konečně rozběhla naplno.
„Potřebujeme kazety každý den až na stůl, umíte…?”
V Oresi s.r.o. chtěli nejprve otestovat alternativní kazety ABEL, které jsme jim nabídli místo těch standardních – dražších. Všechny testy proběhly na výbornou. Dalším požadavkem byly pravidelné dodávky tiskových kazet do všech poboček po celém Česku. I to jsme dokázali splnit a přislíbili jsme zásobování přímo do každé prodejny.
Máme za sebou společných 10 let a pokračujeme
S Oresi s.r.o. spolupracujeme od roku 2011 bez přerušení a díky výměně klasických tiskových kazet za alternativní jsme jim pomohli uspořit minimálně 400 000 Kč každý rok. Vedoucí IT v ORESI Tomáš Vokurka si chválí spolupráci s ABELem, protože jde o upřímnou a férovou komunikaci. Podle jeho slov se na na nás může spolehnout.

Oresi spolupracuje s firmou ABEL již řadu let. Díky osobnímu přístupu, kvalitním produktům a bezproblémovému jednání máme spolehlivého partnera, který zajistí pro naše prodejny vše potřebné. Jedná se o ideální spolupráci dvou českých výrobních firem.
__________________
TOMÁŠ VOKURKA
Oresi s.r.o.
Vedoucí oddělení IT

Proč si Městský úřad Svitavy zvolil pronájem místo nákupu tiskáren?
Kvalita a spolehlivost = základní důvody spolupráce
Městský úřad Svitavy využívá denně desítky tiskáren, na kterých se tisknou všechny druhy dokumentů. Zaměstnanci potřebují pro svoji práci využívat kvalitní tiskárny a mít zaručený nejen spolehlivý servis, ale i dodávky tonerů.
Číst celou studii
Více než 20leté partnerství
Spolupráce ABEL-Computer a města Svitavy je jednou z nejdelších v našem portfoliu. Její počátky se datují do roku 1999 a od původních nákupů náplní do tiskáren se spolupráce rozvinula až v dnešní komplexní partnerství: zajišťujeme dodávku tonerů, pronájem tiskáren i jejich servis.
První tiskárny jsme MěÚ Svitavy pronajali v roce 2016 a dnes od nás mají v pronájmu už 12 výkonných kusů. Jedná se o tiskárny, které skutečně potřebují a nemuseli tak investovat do velkých strojů. Zároveň jsme městu Svitavy i partnerem v rámci servisu tiskáren, které mají ve svém vlastnictví. Servis je poskytován okamžitě na základě telefonického nebo e-mailového požadavku.
5letý servis tiskáren v ceně a až 50% úspora nákladů na tisk
Díky pronájmu tiskáren od ABEL-Computer každý rok Svitavy šetří 20 % nákladů oproti nákupu nových tiskáren, a navíc mají v ceně pronájmu i 5letý servis. Díky našim pravidelným dodávkám alternativních tonerů pak šetří každý měsíc 40-50 % oproti nákladům za originální tonery. V ABEL-Computer si vážíme naší dlouholeté spolupráce s městem Svitavy a máme radost, že spokojenost na druhé straně potvrzuje i vedoucí oddělení informatiky Ing. Libor Dynka.

Na firmu ABEL-Computer s.r.o. se mohu spolehnout. Kvalita tonerů, služeb a vůbec kompletní spolupráce patří mezi nadstandardní. Za dlouhá léta spolupráce jsme vytvořili velmi kvalitní obchodní vztah. Poskytované služby jsou pravidelně podrobovány kontrole a díky neměnné kvalitě produktů i služeb můžu firmu ABEL doporučit.
__________________
Ing. LIBOR DYNKA
Městský úřad Svitavy
Vedoucí oddělení informatiky
V Office Gate se sami přesvědčili, že nejlevnější tonery nejsou vždy opravdu NEJLEVNĚJŠÍ
Spolupráce od roku 2011
Uspořeno 30 % nákladů
Pro zákazníky Office Gate byla nejdůležitější cena
Společnost Office Gate je zaměřená na IT s širokým servisem služeb. Většina jejich firemních klientů tiskne na alternativních kazetách a malá část na kazetách originálních. Před zahájením spolupráce se společností ABEL v roce 2011 alternativní tonery kupovali od dovozců, kteří dováželi čínské nově vyrobené tonery, a od mixu různých menších českých a slovenských renovačních firem. Na trhu v té době (po roce 2005), sice zaznamenali, že také ABEL vyrábí a prodává tonery, ale jejich ceny byly oproti české konkurenci příliš vysoké. A proti asijským tonerům byly rozdíly ještě markantnější. U klientů zavládl hlad po levných tonerech. Nikdo neřešil, kde je toner vyrobený, jaké pracovní podmínky mají dělníci v daných továrnách a jaká je uhlíková stopa celé výroby až po doručení ke klientovi.
Číst celou studii
Časem se ale ukázalo, že s nízkou cenou narůstají starosti s reklamacemi
Po nějaké době uživatelům začaly vadit časté poruchy tonerů od zadřených tiskáren, přes sypání do útrob tiskárny či špinění při tisku včetně nekvalitního barevného podání. A čím více čínské tonery zlevňovaly, tím více se čeští renovátoři snažili situaci přizpůsobit. A to se začalo projevovat nekvalitními tonery, které klientům znepříjemňovaly práci. Poruchovost byla tak velká, že už se začala ztrácet výhoda levných nákupů a klienti se dokonce začali vracet k originálním tonerům. Mnozí z nich o alternativách již nechtěli slyšet. Nedělali rozdíly mezi značkami a zkoušet již nic nechtěli.
Kvalita a spolehlivost ABEL tonerů zvítězily
Obchodní zástupce ABEL osobně vysvětlil v Office Gate proces výroby tonerů. Z rozhovoru vyplynulo, že kvalita jejich výroby je na velmi vysoké úrovni, ale nízké ceny u konkurence, byť přes velké procento reklamací, ještě stále vítězily. Postupem času jak rostla nespokojenost klientů s levnými poruchovými tonery jsme se sami na ABEL obrátili a zakoupili první vzorky. S podrobnými informacemi jsme je klientům začali nabízet. Někteří klienti měli pocit, že jim nabízíme jen další předražené tonery. Po prvních testovacích nákupech se brzy dostavily kladné odezvy. Odezněly problémy s častým sypáním tonerů či špiněním při tisku. Dále si klienti všímali i sytého tisku, a to jak černého, tak i barevného. Přestože tedy proti konkurenci byly tonery ABEL dražší, klienti začali objevovat výhody kvalitnějších výrobků. Za dobu spolupráce Office Gate rozvezl svým zákazníkům přes 15 570 ks tiskových kazet.
Správný výběr dodavatele se cení zlatem a šetří min. 30 % nákladů

S tonery ABEL jsme u klientů docílili kvalitnějšího a sytého tisku. Klesl počet poruch a na obou stranách se ušetřilo mnoho času s řešením reklamací. Od telefonátů, e-mailů a osobních návštěv při dovozu a vyzvednutí vadných kazet. Dokonce se nám dařilo k nákupům přesvědčit i váhající klienty, kteří používali originální tonery a spálili se nákupem těch nejlevnějších tonerů. Další a další zákazníci začali zjišťovat, že se tonery ABEL skutečně od běžně prodávaných alternativních tonerů liší a jejich používání je až na občasné reklamace bezproblémové. Když alternativní toner, tak značku ABEL. Pochopili jsme, že je rozumnější připlatit si za kvalitnější výrobek, který je ale stále levnější než originální, než za každou cenu kupovat ty nejlevnější tonery. Ty pak přináší ztráty v podobě času s řešením reklamací i vlastní špatnou prezentací při předkládání nekvalitních výtisků.
__________________
PETR VEJLUPEK
Office Gate
Jednatel
Ať už potřebujete občas objednat tonery nebo servisovat a doplňovat celý arzenál tiskáren, spolehněte se na ABEL.

Vyberte si, s čím vám pomůžeme
Pronájem tiskáren
Tonery, papíry a příslušenství
Optimalizace tiskového řešení
Servis tiskáren